برای ثبتنام در موکام، به وبسایت مراجعه کنید و گزینه "ثبتنام" را انتخاب کنید. از شما خواسته میشود که ایمیل خود، ترجیحاً جیمیل، را وارد کرده و احراز هویت انجام دهید. پس از تأیید، میتوانید به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کنید.
بله، احراز هویت از طریق جیمیل برای استفاده کامل از خدمات و امکانات موکام الزامی است. این فرآیند به منظور حفظ امنیت حسابها و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده انجام میشود.
در موکام شما میتوانید با تولید محتوای متنی یا ویدیویی کسب درآمد کنید. پس از انتشار محتوا، درآمد بر اساس تعداد بازدیدها و دستهبندی محتوا به حساب کاربری شما واریز میشود. محتوای شما هر ۳ ماه یکبار نیاز به بهروزرسانی دارد تا درآمد شما فعال بماند.
برای حفظ کیفیت محتوا و بهروزرسانی اطلاعات، موکام از تولیدکنندگان محتوا میخواهد که هر ۳ ماه یکبار محتوای خود را بهروزرسانی کنند. اگر محتوا بهروزرسانی نشود، کسب درآمد از آن تا زمان بهروزرسانی متوقف خواهد شد.
تسویه حسابها به نام صاحب کارت بانکی که نام آن با نام کاربری ثبتشده در پنل کاربری مطابقت دارد، واریز میشود. این فرآیند ممکن است تا ۷۲ ساعت زمان ببرد. کاربران باید مطمئن شوند که اطلاعات حساب بانکی به درستی وارد شده است.
خیر, کاربران نمیتوانند برند و یا محصولی را در موکام تبلیغ کنند. تمامی محتوا ها باید بدون تبلیغات و یا معرفی محصول باشد.
در صورتی که محتوای شما کپی شده باشد و این موضوع توسط کارشناسان موکام تأیید شود، محتوای شما حذف شده و حساب کاربری شما با جریمهای به مبلغ 1,000,000 تومان مواجه خواهد شد. حتماً از اصل بودن محتوای خود اطمینان حاصل کنید.
خیر، درآمد حاصل از محتوا بر اساس دستهبندی آن متغیر است. هر دستهبندی نرخ پرداخت متفاوتی دارد و شما میتوانید با توجه به محتوای تولیدی خود از نرخهای مختلف بهرهمند شوید.
بله، کاربران میتوانند اطلاعات حساب کاربری و بانکی خود را در هر زمان از طریق پنل کاربری تغییر دهند. برای اطمینان از واریز صحیح درآمدها، مطمئن شوید که اطلاعات بانکی به درستی وارد شده است.
برای ارتباط با تیم پشتیبانی موکام، میتوانید از طریق صفحه "تماس با ما" درخواست خود را ارسال کنید یا از طریق تلگرام و تلفن با ما در تماس باشید. تیم پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن به سوالات و مشکلات شما پاسخ خواهد داد.